- Aika:
- 17.03.2021
- Paikka:
- Virtuaalinen
- Järjestäjä:
- Jyväskylän valikkoryhmä ja Kansalaisareena ry
TÄYNNÄ
Miten digitaalisuus on muuttanut markkinointia ja viestintää? Keinoja ja kanavia on paljon, mutta miten voimme keskittyä olennaiseen ja löytää keinot tunnettuuden kasvattamiseen ja tiedottamiseen tehokkaasti – erityisesti kun kohderyhmänä on kaikki?
Tule mukaan Jyväskylän valikkoryhmän ja Kansalaisareenan järjestämään verkkoseminaariin jonka tavoitteena on ideoida yhdessä keinoja vaikuttavan viestinnän ja markkinoinnin toteuttamiseen digitaalisissa kanavissa. Verkkoseminaarin puhujan, Digimarkkinointitoimisto Flumenian perustajan Sanna Virtasen innostus digitaalisen maailman mahdollisuuksiin takaa ideat ja vinkit monipuoliseen sisällöntuotantoon.
Ohjelma:
Klo 8:45 alkaen kirjautuminen (kirjautumislinkki on jokaisella henkilökohtainen ja tulee osoitteesta sanna.virtanen(at)flumenia.fi 16.3 tiistaina)
Klo 9.00 Tervetuloa – aloitussanat
klo 9.10-9.50 Markkinointia kaikille – kuinka teen viestinnästä vaikuttavaa? Sanna Virtanen, digimarkkinoinnin asiantuntija, Flumenia Oy klo
10.05-10.45 Yhteistä työskentelyä
klo 11.00-11.25 Yhteisen työskentelyn koonti
Klo 11.25-11.45 Vinkit sisällön tuottamiseen
Klo 11.45-12.00 Seminaarin päätös ja loppusanat.
Ohjelmaan voi vielä tulla muutoksia
Verkoseminaari eli webinaari toteutetaan verkossa hyödyntäen videoyhteyttä ja yhteiseen työskentelyyn soveltuvaa helppokäyttöistä ohjelmaa. Ilmoittautuminen alkaa helmikuun puoliväliin mennessä ja siitä tiedotetaan valikkoverkoston FB-ryhmässä sekä sähköpostilistalla. Mukaan mahtuu 80 ensimmäiseksi ilmoittautunutta (huom. tilaisuus menee todennäköisesti suhteellisen nopeasti täyteen ja peruutathan ehdottomasti osallistumisesi, jos et pääse paikalle). Ryhmätyöskentelyn takia tilaisuudesta ei tule kokonaisuudessaan tallennetta. Lisätiedot: pinja.nieminen(at)kansalaisareena.fi